Kako lahko vrnem blago?

1. korak

Blago, ki ga želite vrniti, skrbno zapakirajte v škatlo ali originalno embalažo. Če je le mogoče, uporabite vse zaščitne elemente iz originalne embalaže, da ob prevozu izdelek ne poškoduje. Upoštevajte, da je treba izdelek vrniti v prvotnem stanju.

2. korak

Prosimo da, izpolnite obrazec za vračilo in ga priložite skupaj s kopijo originalnega računa v pošiljko. Ne pozabite navesti številko vašega bančnega računa, na katerega vam bomo poslali denar za vrnjeno blago. Pravilno izpolnjenen obrazec, nam bo zelo pomagal prihraniti čas in hitreje obdelati vrnjeno naročilo.

Obrazec za vračilo
3. korak

Zapakiran izdelek skupaj z obrazcem, pošljite priporočeno, po pošti na naslednji naslov najpozneje v 14 dneh od prejema naročila:

Sola Switzerland s.r.o.
Vračilo blaga e-shop SI
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Slovenská republika

OPOZORILO:
Shranite si potrdilo o oddaji pošiljke, dokler vam ne potrdimo, da smo blago prejeli. Za izdelke, ki so med dostavo poškodovani ali izgubljeni ne odgovarjamo. Prav tako, ne odgovarjamo za blago poslano napačno. Vrnjenega blaga nikoli ne pošiljajte z odkupnino, takšna pošiljka se bo avtomatsko vrnila na vaš naslov. Stroške vračila blaga krije kupec.

4. korak

Vljudno vas prosimo za potrpljenje. Vrnjeno naročilo bomo obdelali v najkrajšem možnem času. Večinoma obdelava vrnjenega blaga traja 2–5 delovnih dni.

5. korak

Takoj, ko pregledamo in obdelalamo vašo vrnjeno pošiljko vam bomo vrnili denar na naveden račun. Nakazilo denarja običajno traja 2–5 delovnih dni.

V primeru kakršnih koli dodatnih vprašanj smo vam na voljo za vsa dodatna pojasnila. Kontaktirajte nas na klepetu , ali nam pišite na: solapoint@solapoint.si