Poskrbeli smo za vaše udobje pri nakupovanju, zato smo celoten postopek poenostavili. Vračilo in reklamacija blaga sta zdaj vprašanje le nekaj minut. Potrebujete le nekaj klikov.

Neustrezno blago lahko vrnete brez navajanja razloga v 14 dneh od prejema naročila.

1. Korak - Pakiranje blaga

Blago natančno zapakirajte v originalno embalažo ali škatlo in ga zaščitite pred poškodbami. Izdelek mora biti vrnjen v prvotnem stanju.

2. Korak – Izbira zahtevka

Izberite, ali želite reklamirati ali vrniti izdelek. Vnesite številko naročila in vaš e-poštni naslov. Če številka vašega naročila ni prikazana v sistemu, izberite možnost „Ustvari primer ročno“ (nahaja se na dnu strani).

Ta postopek velja tako za registrirane kot neregistrirane uporabnike.

3. Korak – Izpolnitev obrazca

Izpolnite obrazec z razlogom za vračilo ali reklamacijo in ga pošljite. Potrdilo boste prejeli po e-pošti.

4. Korak – Izbira dostave in pošiljanje blaga

DPD, kjer vam bo sistem samodejno (po odobritvi našega zaposlenega na naslednji delovni dan) ustvaril naslovno nalepko, ki jo enostavno natisnete in nalepite na paket. Blago nato odnesete na izbrano poslovalnico. Poštnino plačate le v primeru, da ste se odločili vrniti blago.

Če raje izberete drugo dostavo, si jo lahko organizirate sami in sledite navodilom za pošiljanje, ki vam bodo poslana po e-pošti. Prosimo, da pošiljko pošljete v 14 dneh od prejema naročila na naslednji naslov:

Sola Switzerland EU
Vračilo blaga e-shop SI
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Slovaška republika

Blaga ne pošiljajte po POŠTNINI! Zaposleni v skladišču nimajo možnosti prevzema in plačila pošiljke. Priporočamo, da shranite potrdilo o pošiljanju paketa, dokler ne prejmete obvestila o njegovem prejemu.
Hvala za razumevanje!

5. korak – Izbira načina vračila denarja

Izbirate lahko med različnimi možnostmi vračila denarja. Odločite se lahko, ali želite vračilo prek plačila (PayPal), nakazilom na bančni račun ali z uporabo kupona za popust za naslednji nakup. V večini primerov bo prenos trajal običajno 2 – 5 delovnih dni.

6. korak – Sledenje postopku

Po pošiljanju blaga lahko spremljate stanje vaše reklamacije ali vračila prek e-poštnih obvestil. Obveščali vas bomo o vseh spremembah med obdelavo.

V primeru nejasnosti vam z veseljem pomagamo na solapoint@solapoint.si